Yeni yıl itibariyle yayınlanan 'İhracat Genelgesi' kapsamında, ihracatçılara döviz gelirlerinin yüzde 25’ini, Merkez Bankası’na satma zorunluluğu getirildi. #usnews #amerika
İhracatçıya, Döviz Gelirinin %25'ini Satma Zorunluluğu
İhracatçıya, Döviz Gelirinin %25'ini Satma Zorunluluğu
Reviewed by abdpostbilgi
on
Ocak 04, 2022
Rating:
Hiç yorum yok: